Versiunea in Romana English Version
Bine ai venit pe Alonia   
Cont nou              Intra in cont

Detalii Alonia Business

Detalii Pachete

| START | PREMIUM
Angajatii companiei se pot apela reciproc pe interioare (numere scurte) si isi pot transfera apelurile intre interioare oriunde s-ar afla.
Apelurile catre orice abonat din retelele MEDIA SAT si Alonia sunt gratuite, putand astfel discuta cu partenerii tai aflati in reteaua noastra fara nici un fel de costuri nelimitat.
Fiecare pachet de 5 linii contractat are incluse un numar de1000 de minute in toate celelalte retele fixe si mobile din Romania.
Fiecare pachet de 5 linii contractat are incluse 5 numere de telefon de tipul geografic (031.XX.XX.XXX sau 03AB.XXX.XXX) sau non-geografic (037.XX.XX.XXX), inclusiv pentru fax daca este necesar.
Fiecare pachet include 5 utilizatori care pot avea drepturi diferite in functie de grupurile din care fac parte, administrator, supervizor sau utilizator simplu.
Cu Alonia Business ai solutia completa pentru telefonia companiei tale - atat facilitatile de centrala cat si serviciul propriu-zis de telefonie. Fiecare pachet de 5 linii contractat include gratuit 5 abonamente la liniile telefonice si permite 5 apeluri simultane inbound + outbound.
Mesajul preinregistrat de intampinare a apelantilor iti ofera o imagine profesionista in fata partenerilor si a potentialilor clienti, permitand apelantului sa asculte la inceputul apelului un mesaj standard de intampinare sau mesajul tau custom preinregistrat.
Serviciul permite unui utilizator sa apeleze orice alt utilizator al centralei sau orice alt serviciu direct pe numarul interior scurt asociat cu acesta.
Mesageria vocala permite utilizatorilor Alonia Business sa primeasca mesaje atunci cand nu pot raspunde la apel. Serviciul permite ascultarea mesajelor inregistrate din interfata de administrare si/sau transmiterea acestora ca atasament pe adresa de e-mail a utilizatorului.
Serviciul permite transmiterea apelurilor primite pe un numar al companiei alocat din Alonia Business catre alt numar din orice retea. Aceasta facilitate este utila si in cazul in care unul dintre utilizatori este conectat la o conexiune Internet instabila, pe perioada indisponibilitatii serviciului Internet apelurile fiind rutate catre numarul alternativ (de exemplu mobilul angajatului).Serviciul este configurat prin intermediul interfetei web si va consuma 2 apeluri, unul de inbound si unul de outbound.
Serviciul permite utilizarea functionalitatii complete de fax, fara a fi necesar un dispozitiv fizic si permite transmiterea de documente fax prin intermediul interfetei web.
Pentru controlul costurilor in Alonia Business se pot bloca apelurile catre anumite tipuri de destinatii. Blocarea poate fi efectuata prin interfata web.
Interfata web de administrare permite utilizatorilor setarea functionalitatilor centralei precum si vizualizarea sau exportarea in Microsoft Excel a informatiilor legate de consumul telefonic al utilizatorilor companiei.
Functionalitatea este recomandata in special pentru Call Centere sau pentru companii mari cu multi angajati in fiecare departament. Persoanele care apeleaza compania nu primesc un semnal de linie ocupata (in cazul in care toate liniile sunt ocupate), ci un mesaj de raspuns care anunta pozitia in coada de asteptare. In cazul in care se incheie un apel, primul apelant din coada de asteptare va fi transferat automat catre angajatul disponibil desemnat sa raspunda. Ceilalti apelanti avanseaza in coada de asteptare si un mesaj corespunzator le este redat. Agentii care raspund la apelurile primite pe coada de asteptare pot fi inrolati static pe coada sau se pot loga / deloga pe coada din interfata web. In pachet este inclusa o singura coada de asteptare care va permite preluarea a maximum 5 convorbiri simultane. In cazul in care se doresc cozi de asteptare suplimentare, se va percepe un tarif aditional (vezi sectiunea Module Suplimentare).
Serviciul asigura conectarea apelului prin rutarea succesiva catre numerele utilizatorului conform listei definite de acesta. Aceasta facilitate este un caz particular al serviciului "Coada de asteptare", folosind strategia de sunare liniara, si permite indicarea nu doar a unui singur numar de telefon, ci a mai multor numere la care utilizatorul poate fi apelat si catre care, apelurile pot fi directionate. Serviciul incearca rutarea apelului catre primul numar din lista, iar in cazul in care la acesta suna ocupat sau nu se raspunde dupa un interval prestabilit de timp, serviciul ruteaza apelul catre urmatorul numar din lista.
Inregistrarea completa a tuturor convorbirilor - primite sau efectuate - pe interioarele selectate (ex: serviciul de relatii cu clientii, suport tehnic, etc.). Transferul inregistrarilor prin FTP si/sau stocarea lor la cerere pentru maxim 1 luna.
Serviciul permite unui apel primit sa fie rutat catre servicii diferite cum ar fi IVR sau catre utilizatori diferiti, in functie de apelant cat si de anumite conditii. O conditie se poate baza pe mai multe criterii construite in functie de unul sau mai multe intervale orare, zile ale saptamanii sau luni din an cand se primesc apeluri.
IVR-ul permite configurarea unui meniu complet de selectare, apelantul fiind capabil sa selecteze orice optiune, cum ar fi directionarea catre un anumit departament sau la interiorul dorit, ascultarea unui mesaj preinregistrat sau transferarea catre secretariat / receptie.
Alonia Business permite utilizatorului sa organizeze teleconferinte la care pot participa un numar de persoane egal cu numarul de linii contractate. Teleconferinta se realizeaza prin crearea in interfata de administrare a unei camere virtuale la care participantii au acces cu sau fara parola, conform optiunii. Teleconferinta poate fi activata pe o perioada limitata de timp sau pe termen nelimitat.
Serviciul asigura conectarea apelului prin rutarea succesiva catre numerele utilizatorului conform listei definite de acesta. Aceasta facilitate este o extensie a serviciului "Redirectionare apeluri" si permite indicarea nu doar a unui singur numar de telefon, ci a mai multor numere la care utilizatorul poate fi apelat si catre care apelurile pot fi directionate. Serviciul incearca rutarea apelului catre primul numar din lista iar in cazul in care la acesta suna ocupat sau nu se raspunde dupa un interval prestabilit de timp serviciul ruteaza apelul catre urmatorul numar din lista.
Serviciul permite urcarea pe centrala a unor mesaje customizate, preinregistrate care sa fie folosite pentru Coada de Asteptare sau Meniul interactiv (IVR).
Tarif lunar | 25 EUR
+ TVA
| 40 EUR
+ TVA

Module Suplimentare

O singura coada de asteptare este inclusa in pachetele standard si premium care, in cazul cand este configurata cu strategia de sunare liniara, ofera serviciul "Follow Me". Pot fi adaugate cozi suplimentare de asteptare la cererea clientului.
Apelare multipla pentru pana la 10 apeluri simultane automate (call center, campanii telefonice, predictive dialer)Serviciul consta intr-un modul aditional de call center profesional, ce include campanii telefonice, predictive dialer si interfata de administrare proprie.
Alte servicii customizate care pot fi negociate cu o suma fixa lunara, si care nu sunt tarifate la categoria "SVA - Servicii cu Valoare Adaugat".

Taxa Initiala Setup - 20 EUR + TVA